Últimas noticias

Pujol i Ferrusola al punt de mira / Pujol y Ferrusola en el punto de mira

Català

La dona del President de la Generalitat de Catalunya per CiU està també al punt de mira de tota la premsa tant per les seves actuacions diàriament com per les actuacions que ha fet des de que el seu marit va agafar la presidencia.



La Marta Ferrusola que també està imputada al cas de la familia, als ulls de la gent pareixia tant amable i solidària com fos Ghandi, pels seus treballs com el Festival Internacional de la Infància o la societat dedicada a la jardineria que va crear amb la esposa d'un amic de Pujol.
Al llarg de tots aquestos anys, Ferrusola ha fet declaracions que deixen molt que desitjar de la familia. Educant als seus fills amb un caràcter anti espanyol i racista, també ha demostrat publicament el poc que li agraden els inmigrants fa tretze anys, a febrer del 2001, va dir: "Aquests immigrants han anat a parar a un país, i saben dir 'Bon dia, bona tarda, dóna'm de menjar', i poc més (...) El que es quedi a Catalunya que parli català, perquè el castellà sí que el parlen"


Però això no era suficient per a fer del 2001 el millor any de Marta Ferrusola, el mateix any va fer unes declaracions sobre el col·lectiu LGTB+ del qual va dir "No sé si l'homosexualitat és un vici, una tara, un defecte o la suma de tot això".
Encara no es sap que passarà amb Marta al cas Pujol Ferrusola però aquestes declaracions, entre altres, no s'oblidaran perque la virreina faci una fundació contra la leucèmia.


Castellano

La mujer del presidente de la Generalitat de Catalunya por el partido CiU está también en el punto de mira de toda la prensa tanto por sus actuaciones diarias como por las actuaciones que ha hecho desde que su marido tomó la presidencia.



Marta Ferrusola que también está imputada en el caso de la familia, parecía a los ojos de la gente tan amable y solidaria como lo era Ghandi, tanto por sus trabajos como por el festival internacional de la infancia o la sociedad dedicada a la jardinería que creó con la esposa de un amigo de Pujol.

A lo largo de todos estos años, Ferrusola ha hecho declaraciones que dejan mucho que desear de la familia. Educando a sus hijos con un carácter antiespañol y racista, también ha demostrado públicamente lo poco que le agradan los inmigrantes hace trece años, en febrero de 2001, diciendo "Estos inmigrantes han ido a parar a un país y ya saben decir "buenos días, buenas tardes, dame de comer" y poco más [...] El que se quede en Catalunya que hable en catalán, porque el castellano sí que lo hablan."


Pero esto no era suficiente en 2001, el mejor año de Marta Ferrusola, el mismo año hizo unas declaraciones sobre el colectivo LGTB+ del cual dijo "No sé si la homosexualidad es un vicio, una tara, un defecto o la suma de todo esto." Todavía no se sabe qué pasará con Marta en el caso Pujol Ferrusola pero estas declaraciones, entre otras, no se olvidarán porque la virreina hiciera una fundación contra la leucemia.



Traducció al castellà per Ángel García - Traducción al castellano por Ángel García

No hay comentarios :

Publicar un comentario

LOR Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Con la tecnología de Blogger.