Últimas noticias

El partit nazi Amanecer Dorado arriba a l'Estat Espanyol /El partido nazi Amanecer Dorado llega al Estado Español

Movilización ultraderechista de Amanecer Dorado en Grecia

CATALÀ:

Amanecer Dorado -el partit neonazi grec amb gran suport electoral- té ja el seu homònim espanyol. Des d'aquesta setmana l'ultradretà, xenòfob i ultranacionalista partit ja figura en el registre de partits. La seua seu està a Alcoi, País Valencià.

Amanecer Dorado és un partit ultranacionalista grec fundat en els 80 que fins al començament de la crisi cíclica del capitalisme i els seus efectes a Grècia era un partit minoritari. Avui, el seu germen a Espanya germina enmig d'un brou de cultiu de l'extrema dreta espanyola dividida. El seu president, Antonio Vicedo, va ser cap de llista nombroses vegades pel també neonazi partit Aliança Nacional en la ciutat d'Alacant. Un partit que té com a lema "Espanya, la nostra sang i la nostra raça".

Vicedo ja va ser detingut per la policia a Alcoi l'any 2001 per formació d'una organització paramilitar que pretenia emular les Sutzstaffel (SS) d'Hitler. Els seus membres feien un jurament per a "comprometre la seua vida a la lluita per la supremacia de la raça ària". També va pertànyer al Cercle d'Estudis Indoeuropeus, organització neonazi que abans de la seua desmantelació s'autodenominava 'cultural', malgrat difuminar el racisme i la xenofòbia.


CASTELLANO:


Amanecer Dorado -el partido neonazi griego con gran apoyo electoral- tiene ya su homónimo español. Desde esta semana el ultraderechista, xenófobo y ultranacionalista partido ya figura en el registro de partidos. Su sede está en Alcoi, País Valenciano.

Amanecer Dorado es un partido ultranacionalista griego fundado en los 80 que hasta el comienzo de la crisis cíclica del capitalismo y sus efectos en Grecia era un partido minoritario. Hoy, su germen en España germina en medio de un caldo de cultivo de la extrema derecha española dividida. Su presidente, Antonio Vicedo, fue cabeza de lista numerosas veces por el también neonazi partido Alianza Nacional en la ciudad de Alicante. Un partido que tiene como lema "España, nuestra sangre y nuestra raza".

Vicedo ya fue detenido por la policía en Alcoi en el año 2001 por formación de una organización paramilitar que pretendía emular las Sutzstaffel (SS) de Hitler. Sus miembros hacían un juramento para "comprometer su vida a la lucha por la supremacía de la raza aria". También perteneció al Círculo de Estudios Indoeuropeos, organización neonazi que antes de su desmantelación se autodenominaba 'cultural', pese a difuminar el racismo y la xenofobia.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

LOR Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Con la tecnología de Blogger.